Dorpstraat 92 | 5731 JK, Mierlo | info@johnknoops.nl | 0492 - 66 35 19

Cannondale F - Si Carbon Women's 2

FRAME: ALL NEW F - Si Women's , BallisTec Carbon, SAVE, PF30, tapered head tube, Speed Release 12mm thru axle, Ai Offset
VORK: ALL - NEW Lefty Ocho 27.5 / 29" 100mm, Chamber Damper with cable lockout, OppO Spring System, tapered steerer, 55mm offset
HEADSET: Cannondale Headshox Si
MATEN: S, M, L, XL

CRANK: Truvativ Stylo, 34T Ai Custom
BOTTOM BRACKET: Cannondale Alloy PressFit30
KETTING: SRAM NX Eagle, 12-speed
CASSETTE: SRAM XG-1230, NX Eagle, 10-50, 12-speed
ACHTER DERAILLEUR: SRAM NX Eagle
SHIFTERS: SRAM NX Eagle, 12-speed
REMMEN: Shimano MT500 hydro disc, 160/160mm RT66 rotors
REMHENDELS: Shimano MT500 hydro disc

STUURPEN: Cannondale C3 Alloy
HANDVATTEN: Cannondale Locking Grips
STUUR: Cannondale C3 Flat Alloy
ZADEL: Prologo Kappa Dea RS
ZADELPEN: Cannondale C3 Alloy

VELGEN: WTB STX i23 TCS
NAVEN: Lefty 60 front, Formula12x142 rear w/ XD driver
SPAKEN: DT Swiss Competition (Ai Offset dish - rear)
BANDEN: Schwalbe Racing Ray / Racing Ralph 29x2.25

Neem contact op voor beschikbaarheid

Beschikbaarheid: In voorraad

€ 2.799,00

Productbeschrijving

Details

FOR THOSE WITH SERIOUS ISSUES Als je leven draait om het behalen van podiumplaatsen; als je elk aspect tijdens je voorbereiding meet, weegt en analyseert; als jouw definitie van plezier is dat je jezelf binnenstebuiten keert totdat je ogen bloeden ren je concurrenten afhaken; kortom, als je geobsedeerd bent door XC - racing, dan is de gloednieuwe F - Si de perfecte fiets voor jou. Gebouwd om sneller te klimmen, harder af te dalen en beter te sprinten dan elke andere hardtail op de markt. Dit is serieuze XC - uitmuntendheid voor rijders met serieuze XC - ambities. De snelste, best klimmende en best dalende XC - hardtail op de markt. LICHT IS GOED De nieuwe F - Si is een van de lichtste XC - hardtails ter wereld en weegt ruim 300 gram minder dan de vorige versie. Het frame is 70 gram lichter en de nieuwe Lefty Ocho schaaft daar nog eens dikke 250 gram extra van af. NOG MEER OUTFRONT Een vlakkere balhoofdhoek dan de vorige F - Si (ongeveer een graad minder op de meeste modellen) zorgt voor nog meer stabiliteit en controle op lastige afdalingen. Aangepaste vorksprong op de Lefty Ocho (50 mm op XS, 55 mm op S - XL) verbetert de stuurprecisie en de wendbaarheid bij lage snelheden. HET AI - VOORDEEL De Ai offset aandrijflijn heeft nog kortere liggende achtervorken (427 mm) dan de originele F - Si. Dat betekent nog meer tractie en wendbaarheid op beklimmingen, ruimte genoeg voor dikke banden, mogelijkheid voor een 2x aandrijving en een stijver, sterker achterwiel. LANGER EN LAGER De reach tot aan de balhoofdbuis is een klein beetje langer gemaakt voor meer controle. Een geintegreerde zadelpenklem geeft een superstrak uiterlijke en laat meer zadelpenlengte boven het frame uitsteken voor meer comfort. NOG SOEPELER Nieuwe race - tuned stijfheid zorgt dat de boel strak blijft aanvoelen als maximale krachtoverdracht nodig is. Toch is het comfort op hobbelige stukken verder verbeterd zodat je langer harder kunt blijven rijden.