Winkelmandje:

0 artikel(en) - € 0,00
Uw winkelwagen is momenteel leeg.
Cannondale Scalpel - Si Carbon 3

Cannondale Scalpel - Si Carbon 3

Snel overzicht

Frame: Scalpel - Si, BallisTec Carbon
Size: S / M / L / XL
Fork: Lefty 2.0 Carbon
Rear Shock: RockShox Monarch XX

Chainwheel: Cannondale Hollowgram Si, 32T
Cassette: Shimano XT, 11-46T
Chain: Shimano HG601
Rear Derailleur: Shimano XTR
Shifter: Shimano XT Hydro Disc
Brakes: Shimano XT Hydro Disc

Handlebar: Cannondale C1 Flat Carbon
Stem: Cannondale C1 Alloy
Seatpost: Cannondale C2 Carbon
Seat: Prologo Zero III STN

Hubs: CZero Straight Pull
Rims: Stan's NoTubes Crest MK3
Tyres: Schwalbe Racing Ralph, 29x2.25

Colour: Jet Black / Nearly Black and Charcoal Gray

Neem contact op voor beschikbaarheid

Beschikbaarheid: In voorraad

€ 5.299,00
OF

Details

GEBOUWD VOOR XXC. De ultieme racebike voor de ruige en onvoorspelbare realiteit van modern XC - racen. Het is de lichste en stijfste XC - fully ter wereld, met een radicaal nieuwe XC - geometrie voor beter klimmen, ruiger afdalen en het vernederen van de concurrenten. De lichste, stijfste, best klimmende, best afdalende, allround - snelste XC racebike ooit gemaakt. Het nieuwe XC is ruig. De nieuwe Scalpel Si is ruiger. Gepatenteerde Ai - offset - aandrijving heeft superkorte liggende achtervorken voor superieure tractie op beklimmingen en een levendig stuurgedrag zonder dat de bandenvrijheid eronder lijdt of dat je beperkt wordt tot een enkelvoudig kettingblad. XC - wendbaarheid gecombineerd met allmountain - stabiliteit. De OutFront - stuurgeometrie biedt je het beste van twee werelden: rustig en stabiel op hectische afdalingen, en toch snel en wendbaar op ander terrein. Explosieve stijfheid. Zeg nee tegen energieverspillende flex in je vork. De Scalpel Si is de stijfste XC - fully van dit moment, dankzij een Ai - achterwiel met gelijke spaakhoeken aan beide zijden van het wiel, superkorte achtervorken, LockR - borgassen en BallisTec Carbon constructie. Nieuwe SE modellen. Scalpel is nog beter geschikt voor trails dankzij deze versies met agressieve specificaties. De vering aan de achterzijde is vergroot tot 115 MM met vorken van een 120 MM en rotos van 180 MM, dikkere banden, tandwielen met een breder bereik en dropper - zadelpennen. De beste XC - vork. Punt uit! Door zijn ongelofelijke stijfheid en stuurprecisie is de Lefty veel sneller in de bochten en op rechte stukken. Onze OutFront - stuurgeometrie is mogelijk dankzij de speciale extra lange vork - offset (vorksprong).

John Knoops